Friday, September 25, 2009

KISAH 1

Jiranku Kekasihku ohh Zila....

Kisah ini berlaku telah hampir beberapa tahun yang lalu.Tetapi cukup meninggalkan kesan terhadap aku.Aku seorang lelaki yang berusia 33 tahun,dengan ketampanan yang aku miliki,aku dikelilingi ramai perempuan cantik yang sedia memberikan aku untuk menyentuhi tubuh mereka dengan mudah.Mungkin juga permainan sex aku menjadikan mereka puas dan tergila-gilakan aku.Aku nak bercerita tentang kisah jiran sebelah rumah aku semasa aku menetap di Keramat.Nama jiran aku ni Encik Mahmud.Dia seorang ahli perniagaan dan mempunyai seorang isteri yg cantik rupawan bernama Zila ,umurnya mungkin sebaya dengan aku atau lebih.Mereka ada 2 orang anak yang berumur antara 5-3 tahun.Zila ni cantik orangnya.Tubuhnya solid.Senyuman dan keramahannya menjadikan dia disenangi jiran lain.Malangnya suaminya En.mahmud selalu tak ada rumah urusan bisnes dan itu menjadikan isterinya itu sering ditinggal kesepian dengan 2 orang anak mereka.Aku selalu mengendap zila dan suaminya ni.Sebab aku rasa aku dah jatuh cinta dengan dia.Wajah dia yang ayu,membuatkan aku selalu mengangankan kalaulah aku jadi En.Mahmud.Aku memang suka melancap.Melancap bila aku tengah layan Blue film atau aku sedang membayangkan tubuh badan jiran aku yang cantik cun melecun tu.Aku selalu bayangkan bagaimana saiz batang pelir suaminya yang agak berumur itu,adakah dia puas dengan batang pelir suaminya.Aku selalu juga melancap semasa aku mengintai jiranku itu sedang menyidai pakaian dan duduk bersantaibersama suaminya di petang hari.Sesungguhnya aku telah jatuh cinta dengan wanita cantik itu.Cemburu ku makin menjadi bila terlihat dia bermesraan dengan suaminya serta anak-anaknya,dan aku makin camburu bila malam hari aku terdengar bunyi2 rengekan halus bila dia dan suaminya berhubungan badan.Memang aku ada kekasih.Seorang perempuan yang agak cantik juga dan bertugas sebagai seorang jururawat di sebuah pusat kesihatan swasta di ibukota.Dah hampir 2 tahun kami berhubungan dan selama 2 tahun juga lah lubang pantat dia kena main dengan aku.Memang sedap tapi aku tak cintakan perempuan ni sebab apa entahlah aku pun tak tahu,Cuma aku tahu dia banyak tolong aku dari segi kewangan dan bila batang pelir aku perlukan sesuatu untuk memuaskan nafsuku ,lubang pantatnya lah yang akan menjadi teman kesunyianku.Dan kini,semenjak aku jatuh cinta dengan jiranku yang kupanggil “Zila” itu setiap kali aku main pantat awek aku (nama awek aku Sara) aku selalu membayangkan aku sedang mengadakan sex dengan Zila.Terlalu nikmat rasanyakadangkala sampai aku tak perasan aku tersebut nama Zila masa sedang mengenjut pantat Sara.Nasib baiklah Sara tak perasan hasil penangan batang pelir aku yang menyedapkan setiap ruang inci lubangnya,
Nak dijadikan cerita satu hari semasa hujung minggu aku ternampak zila sedang menjemur kain baju,dia memakai baby –T berwarna pink dan memakai seluar baerwarna putih yang sangat jarang sehingga mempelihatkan lekukkan di segitiga nya.Dalam hati aku memang tembamlah pantat zila ni,puas betul lah suami dia main pantat dia hari-hari.Aku mengintai zila menerusi tingkap sebelah betul-betul hadapan tempat dia menyidai pakaian.Aku jelling tengok kereta suami dia tak ada pula.Agaknya suami dia keluar ada urusan.Sambil mengintai zila kepala pelir aku jangan cakaplah,berdenyut-denyut tengok potongan tubuh badan zila yang cantik dan menggiurkan tu.Aku masa tu hanya mengenakan boxer berwarna putih kelabu dan singlet berwarna hitam.Perlahan-lahan aku memberanikan diri keluar untuk menyapanya setelah aku riki2 suami dia tak ada.Inilah peluang aku nak mengorat,fikirku.“Suami keluar ke?” Tanya ku ramah.Zila kelihatan terperanjat bila mendengar aku menyapa,dengan senyumannya dia terus menjawab suaminya keluar outstation selama seminggu atas urusan kerja.Anak-anak mereka pula dihantar ke kampong kerana musim cuti sekolah telah bermula semalam.Aku tersenyum.Masa tu aku tengok zila macam malu-malu je bila nak berbual dengan aku.Terus aku duduk di kerusi sambil memerhatikan dia.Rupanya Zila ni ramah juga.Dia sempat bertanya tentang aku dan pekerjaanku.Agak lama juga kami berbual sampai sempatlah aku meminta no.telefonnya kononnya kalau ada apa-apa hal senang nak bantu,padahal memang aku nak sangat no.telefonnya bolehlah aku ayat perempuan ni,mana tahu dapat rasa mencelupkan batang pelir aku ni dalam lubang pantat dia sekali dua kali jadilah.Aku mula memasang angan-angan jahat,Selepas tu zila terus masuk.Bukan main lengangg lengok dia berjalan sambil mata aku asyik je memerhatikan lekukkan pinggul dia tu.Geram aku,rasa nak aje aku gomol dia dan tarik dia atas katil.Tak tahan lah beb,batang pelir aku dah terasa menyengat-yengat nakkan zila.
So,dipendekkan cerita malam tu aku sms dia…“Hai zila..tengah buat apa tu?Tak takut ke malam-malam ni sorang”Itu sms aku yang pertama.Lama juga aku tunggu dalam setengah jam baru dia balas.“Zila baru lepas mandi ,sorry lambat balas”Dia baru lepas mandi??Aku tengok jam dinding,dah pukul 8.00 malam,dia baru mandi,ishhh aku dah mula jahat bayangkan tubuh dia yang sedang bertelanjang bulat menikmati sirami air pancur dalam bathroom,bayangkan batang tubuh dia yang seksi dan menggiurkan.Membayangkan itu saja dah buat batang aku menegang.Dah mula la tu nak cari lubang.Aku balas lagi…kali ni lebih daring..“Mandi tak ajak pun,dah pakai baju ke belum?” SMS aku makin nakalTak sabar aku tunggu reaksi sms dia.Lama juga aku tunggu,adalah 10 minit dia balas.“Marilah sini kalau nak mandi sama,zila belum pakai baju,ada baring atas katil nak main SMS dengan u”
Aku rasa macam nak pitam baca sms dia.Terus aku sms dia lagi.“Boleh tak kalau i temankan u malam ni,I janji tak buat apa-apa hanya nak temankan u”Aku berdoa agar dia memberikan keizinan aku menemaninya malam ni,kalau tak dapat nak rasa lubang pantat dia pun dapat peluk dan cium2 dia jadilah.Dia membalas ..“Masuk aje ikut pintu belakang,I tak kunci.I tunggu”Seterusnya aku terus mengenakan tshirt dan terus menuju ke hall,aku sempat mengintai samada kereta suaminya ada atau tidak.Mana tau dia nak penaya aku.Langkah seterusnya aku terus ke belakang,aku kunci pintu belakang rumah aku dan menyusup ke tepi rumahnya.Aku check samada pintunya berkunci atau tidak,bila aku pulas ternyata tak kunci.Terus aku masuk.Bila aku masuk aku tengok zila dah ada depan mata aku,dia hanya berkemban.Sambil memandang aku dengan penuh tajam,menggoda.Time tu batang aku dah menegak dah bila tengok dia berkemban dengan towel warna putih,betis dan peha dia putih melepak,geramnya aku,“Takut ke?” Zila bertanya.“Tak takut seram..” Aku membalas.Saat tu aku lihat zila asyik melihatkan benjolan didepan boxer yang aku pakai.Agaknya dia geram juga kat aku.
Perlahan-lahan aku mendekatinya.Sungguh aku katakan,aku macam tak percaya.Kini aku berdua-duaan dengan jiran aku yang aku idamkan selama ini,aku rasa aku betul-betul jatuh cinta.Aku tak mahu gelojoh kerana bagi aku ,aku x nakjadikan dia hanya One night stand…Aku terus memeluk zila.Zila pun memeluk aku dengan erat.Aku mencari bibirnya lalu aku hisap perlahan bibirnya,aku lumatkan bibir aku dalam-dalam dan mencari lidahnya.Kami saling berkuluman lidah dan saling menghisap lidah antara satu sama lain.Aku tahu kami berdua dah teransang.Batang pelir aku melekap di perut zila tatkala aku lepaskan towel yang menutupi tubuh zila.Zila memejamkan matanya ketika aku sedang asyik membelai belahan punggungnya.Lidahnya ku hisap-hisap dan sesekali aku menjilat-jilat putting buah dadanya yang makin menegang akibat teransang.Dia mula mendengus dengus perlahan.Aku jadi tak tahan.Lalu aku terus mengangkat zila menuju ke sofa di ruang tamu rumah.Sambil itu lidahku tidak berhenti2 mengulum lidahnya,berdecit-decit bunyi air liur tatkala kami saling berkuluman.Batang aku makin mengganas nak keluar dari boxer yang aku pakai.Aku meletakkan zila di atas sofa,aku baringkan dia,aku bisikan ke telinga dia bagitau sebenarnya aku sering mengangankan saat seumpama ini terjadi.“Sebenarnya,zila pun dah lama perhatikan u,zila tahu u memang selalu mengintai zila,kan??”
Rupanya zila tahu dan sedar aku sering memerhatikan dia selama ini.Jadi malu aku,Kemudian aku terus menanggalkan boxer dan singlet aku,kelihatanlah batang pelir aku yang boleh tahan besar dan panjangnya mendongak dengan kepalanya berkilat-kilat kerana air mazi aku telah mencurah-curah kerana berahi.Zila kelihatan seperti teruja dengan batang pelir aku.Aku terus melutut dan membukakakan kaki zila,geram aku tengok pantat dia yang dishave bersih.Tembam betul pantat dia.Jelas kelihatan belahan pantat dia yang berwarna kemerahan yang telah lembab dan basah.Kelentit zila juga kelihatan menegang terjojol mungkin kerana dia teransang sangat-sangat.Aku mengerjakan lagi putting buah dada zila,aku hisap,aku jilat aku jilat dada dan ketiak dia,harum sungguh tubuh dia ni.Aku jilat pusat dan perut dia sampai dia mengeliat kegelian,lepas tu bila dah jilat perut aku turunkan jilatanaku ke celah kankangnya.Bau romantis dan harum dari pantatnya membuatkan aku makin jadi tak sabar,baunya yang sungguh unik meransangkan lagi nafsu aku.Perlahan-lahan aku menghisap kelentit zila,dia mendengus kegelian,aku sedut dan mainkan lidah menuruni lurah belahan pantatnya,aku cari lubang pantat dia guna lidah,kat situ dah berlendir basah.Aku jilat segala air-air gatal zila yang keluar,aku sedut pantat dia sampai dia tak tahan.Dia angkat kan punggung dia dan mengangkang dengan lebih luas.Kelentit dia makin terjojol,makin banyak lender atau air gatal zila keluar,aku hisap lagi kelentit dia yang terjojol tu,aku sedut kuat-kuat,dan bila aku cium kelentit dia aku terasa badan dia mengejang dan serentak dengan itu air gatal dia main banyak keluar,zila dah klimaks buat kali pertama.Aku mainkan kepala pelir aku kat kelentit dia,aku basahkan kepala pelir aku .Sedaplah buat macam ni,geli je bila aku punya kepala tersentuh daging yang terjojol ni,rasa macam kena letrik saat kepala aku bergesel dengan kelentit dia.Zila terus rakus,dia memegang batang pelir aku dan main-mainkan kat alur pantat dia,aku tahu dia tengah sedap tu,dia makin berahi.Air gatal dia dah memenuhi tiap rongga pantat dia,lencun beb.Aku ambil towel dia,aku lapkan air gatal dia sebab banyak sangat kang nak main becak sangat pun tak syok.Zila pejamkan mata sambil mulut dia tak henti-henti suruh masukkan batang aku dalam lubang dia sebab dia dah tak tahan.Aku tengok lubang dia terkemut-kemut dah,Aku berlutut kat depan zila,aku tarik kaki zila biarkan dia mengangkang dekat dengan aku,lepas tu aku terus selakkan bibir pantat dia dan selitkan kepala pelir aku kat situ,dia meraung bila sedar kepala aku dah nak masuk dalam lubang dia.Aku terus tekankan kepala pelir aku masuk perlahan-lahan dan akhirnya batang pelir aku menerobos lubang pantat dia.Ya Allah sedapnya zila lubang pantat kau,hangat dan sempit.
Panas suam je air gatal dia yang aku rasa bila batang pelir aku dah kena jepit dengan lubang dia,aku rasa zila kemutkan lubang dia kuat sangat sampai rasa aku nak terpancut,rileks rileks…aku tahankan supaya tak pancut awal.Sedap betul batang aku dalam lubang dia,aku diam biarkan batang aku berendam dalam lubang dia kejap,aku tarik kaki zila naikkan ke atas lengan aku kemudian aku enjut perlahan-lahan.Tarikkan batang akuperlahan dan rodok semula dalam lubang dia laju-laju.Dia dah mendengus dan merintih kenikmatan bila batang pelir aku meluncur masuk dan keluar dengan laju temponya.Nikmatnya memantat.Memantat bersama –sama dengan orang yang kita inginkan,orang yang kita dambakan.Sambil mengenjut zila aku laga-lagakan batang aku kat kelentit dia yang makin menegang tu,geram pulak aku tengok kelentit dia.Lubang zila mengemut kalah anak dara,tiap kali aku rodok dalam tiap kali tu la dia kemut-kemutkan sampai kepala pelir aku rasa nyilu dan geli sangat-sangat.Sedap oii mau hilang mata putih aku.Aku tahankan supaya tak cepat pancut,aku hisap putting buah dada dia,aku jilat jilat leher dan telinga dia sambil batang aku tak stop-stop mengenjut lubang pantat zila.Kami dah saling basah akibat keringat dan air gatal kami dah membasahi kedua paha kami,saat batang pelir berlaga menemui pantat maka air gatal makin banyak dan melimbah.Bunyi berdecit2 bila batang aku menyodok lubang pantat zila,makin tinggi zila mengangkat punggung dia,syok la tu dengan batang aku dan dia tak putus-putus berkata…“Fucked me ,honey…auuhhh fuck me harder..harder…ahhh nikmatnya”Makin dia menjerit makin laju aku henjut dia,aku kenikmatan dan aku lajukan lagi main pantat dia,aku cubit kelentit dia dan sekali lagi badan zila menegang ,dia dah klimaks kali kedua meskipun aku ni masih mampu bertahan supaya air mani aku tak memancut.Aku stop enjut,aku cari lidah dia.
Aku hisap lidah dia dan zila meramas-ramas punggung aku,dia hisap juga puting aku dan hisap leher aku dan buat bite,pantat zila kuat mengemut batang aku lepas dia klimaks,sampai aku tak tahan,Aku bisikan kat dia…“sayang nak pancut dalam??”Dia menggangguk,lepas tu aku terus angkat kaki zila dan aku henjut laju-laju sebab aku nak pancutkan airman aku dalam lubang pantat dia,masa tu dah tak terfikir takut dia pregnant ke apa ke,yg penting aku tengah sedap memantat ni,Aku lajukan henjut dia sampai buah pelir aku berayun-rayun pukul belakang alur buntut zila,sedap kan kena hayun???Aku makin geram tengok buah dada zila berayun-ayun kena enjut dan aku hisap dua-dua belah putting dia,..saat aku tekankan batang pelir aku tepat kat g-spot dia,zila meraung dan menyepit batang aku dengan kuat dan akhirnya aku memuntahkan airman yang banyak berdas-das dalam lubang panantnya yang sedap tu,“arghhhhhhhhhhhhhhhhh…..nikmatnya,sayangg” Aku terus memeluk zila dan kami saling berkuluman lidah menghilangkan geli di alat kelamin kami yang saling melekap dan melekat…basah lubang pantat zila dengan air gatal dan air mani aku.Bila aku nak tarik batang aku keluar,zila menarik badan aku dan memegang punggung aku tanda dia tidak mahu aku terus keluarkan batang aku,Kami kemudian terlena dalam pelukan masing-masing atas sofa tu,basah tubuh kami dengan keringat.Tapi aku puas sebab zila klimaks sampai 3 kali dalam satu pusingan memantat dengan aku.Kira power jugalah batang pelir aku kali ni.Bila menjelang subuh,aku minta izin balik.Tapi sebelum tu kami sempat lagi memantat sampai sakit-sakit pinggang aku.Hubungan kami terus berlanjutan walaupun semasa ada suaminya.Kdgkala aku sempat melepaskan nafsu aku dengan zila dalam kereta sewaktu suaminya tidur.
Hubungan kami berterusan sampai 5 tahun,dalam masa 5 tahun 2 kali zila dah buncit mengandungkan anak aku.Tapi aku suruh dia gugurkan.Selama 5 tahunlah aku kerjakan pantat zila dan aku langsung tak terfikir nak kawin sebab aku begitu mencintai zila.Kali terakhir aku jumpa zila masa dia dan suami dia nak bermastautin ke USA sebab suami dia dapat offer kerja dan buka bisnes di sana.Sejak itu kami terputus hubungan dan aku mendirikan rumahtangga dengan Sara.Begitulah serba sedikit pengalaman aku dengan jiranku Zila,wanita pertama yang aku cintai.
sumbangan DeWaCipap ke : Cipaphunter@gmail.com/

5 comments:

  1. Eeii gatalnya :X.Nak saya punya ke?Sbb saya dara jadi sdp dpat saya ni.Nak no.Tel ke?Mana tahu boleh jumpe hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya menetap di America, Washington DC .Sbb lepas jadi Designer terus menetap kat situ:) Nak tak cipap Tembam ni!?

      Delete
    2. nak la...nk jilat sgt2...

      Delete
  2. pantatlah citer tipu..pukimak kau

    ReplyDelete